آموزش زبان در شهرک غرب

آموزش زبان در شهرک غرب

آموزش زبان در شهرک غرب
آموزش زبان در شهرک غرب

(۱۹۵۰)به عنوان یکی از چهره‌های کلیدی در زمینه آموزش زبان می‌نویسد:

مقاله با عنوان “معنی روش” در این مقاله، مهم‌ترین چیز را ترسیم می‌کند.

مسئله‌ای که در زمینه آموزش زبان وجود دارد و تاکید می‌کند که بعد از قرن‌ها زبان

تدریس، هیچ مرجع اصولی برای این بدنه از دانش وجود ندارد. مشکل این است که

بحث بر این است که بخش عمده‌ای از روش زبان به یک موضوع تبدیل شده‌است.

به جای اینکه حقیقت داشته باشد.

 

آموزشگاه زبان در شهرک غرب

در تلاش برای بررسی عاقلانه این روش، برای مشخص کردن تعدادی از آن‌ها شروع

به کار می‌کند.

ویژگی‌های هر روش. به گفته (۱۹۵۰)، همه تدریس، چه خوب و چه خوب،

بد، باید شامل نوعی انتخاب، درجه‌بندی و ارائه باشد. انتخاب

برای این واقعیت حیاتی است که نمی‌توان کل یک رشته از دانش را آموزش داد؛

درجه‌بندی باید انجام شود چرا که آموزش همه موارد انتخاب‌شده ممکن نیست

مطالب در یک زمان؛ معرفی، امکان ارتباط مفاهیم را فراهم می‌سازد.

تدریس خصوصی زبان در شهرک غرب

 

قبل از این که تصمیم بگیرید که چه چیزی را انتخاب کنید، نمره، و زمان حال، شخص

باید ضرورتا بداند

چیزی در مورد مواد. این باید با منبعی که ما از آن انتخاب می‌کنیم، انجام شود. داخل

در مورد تدریس زبان، منبع انتخاب، به گفته ، چیزی نیست

اما سیستم زبانی. به این ترتیب، تحلیل این سیستم اجتناب‌ناپذیر به نظر می‌رسد.

با این حال، به محض اینکه شروع به تجزیه و تحلیل یک زبان می‌کنیم، متوجه می‌شویم

که این یک واحد نیست

معلم خصوصی زبان در شهرک غرب

اموزش زبان در سعادت اباد

اما تعداد زیادی سیستم وجود دارد. این سیستم‌ها را به چهار مورد خلاصه می‌کند.

مقوله: سیستم صداها (یا آواشناسی)، سیستم اشکال (یا مورفولوژی)،

سیستم ساختارها (یا نحو)و سیستم معنا (یا معناشناسی). این‌ها

چهار سیستم، زمانی که با هم ترکیب می‌شوند، موادی را تشکیل می‌دهند که ما باید

انتخاب کنیم.

تحلیل این سیستم‌ها – یک آنالیز زبانی – منجر به درک می‌شود.

تجزیه و تحلیل سیستم زبانی ما را به هیچ کجا می‌برد مگر اینکه نتیجه آن باشد

ترکیبی از همه نظام‌های زبان را به صورت‌های معنی‌دار بیان می‌کند. بنابراین، زبان

یادگیری نه تنها باید شامل انتخاب، درجه‌بندی و ارائه، بلکه عادت نیز باشد.

تشکیل می‌دهند. انتخاب به ما می‌گوید چه چیزی آموزش داده شود، چه مقدار از آن باید

آموزش داده شود، و

اینکه چگونه همه آیتم‌های زبانی براساس این معیارها به عنوان فرکانس انتخاب

می‌شوند،سودمند و .

 

 

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *