آموزش زبان در تجریش

آموزش زبان در تجریش

آموزش زبان در تجریش
آموزش زبان در تجریش

آموزشگاه زبان در تجریش

علاوه بر به عنوان مثال  روش‌ها

باید معیار پاسخگویی را برآورده کند. پاسخگویی (یا ارزیابی)

نقش اساسی در فرآیند توسعه برنامه‌درسی دارد. این یک عنصر گم‌شده

در توسعه روش‌ها. علاوه بر انتخاب روش تدریس، برنامه‌درسی

توسعه مستلزم درک گام‌های مهم دیگر است.

تحلیل وضعیت، که در آن پارامترهای توسعه زبان وجود دارند.مصمم شد.

۲)تجزیه و تحلیل نیازها، که در آن نیازهای زبان ارزیابی.

۳)آنالیز کار، که وظیفه زبان‌شناسی مورد نیاز را تعیین می‌کند. با دانش آموزان در

ارتباط با زبانی و زبانی تقاضای کار؛

۴)تنظیم هدف، که اهداف زبان‌شناسی مورد نیاز را تعیین می‌کند.

در سطح ورودی یاد گیرنده، نیازهای ارتباطی، و برنامه محدودیت‌ها؛

تدریس خصوصی زبان در تجریش

انتخاب تجربه یادگیری، که مراحل را برای شما تعیین می‌کند.دستیابی به اهداف؛ و

۶)ارزیابی که می‌تواند هم سازنده و هم سازنده باشد و هم سازنده

محصول محور در برابر فرآیند محور است.

یک رویکرد مبتنی بر برنامه‌درسی برای تدریس زبان به عنوان زبان شناخته می‌شود.

طراحی برنامه. پس مهم این است که کدام روش انتخاب شود، اما چگونه توسعه روش‌ها

و فعالیت‌های آموزشی که اهداف برنامه را قادر خواهند ساخت

به آن دست یافت. این یک سوال برای انتخاب یک روش نیست بلکه روش در حال

توسعه است.

لانگ استدلال می‌کند که اثربخشی روش‌ها را می توان در هر یک از آن‌ها نشان داد.

دو روش: اثربخشی مطلق، و اثربخشی نسبی. اولی را می توان ارزیابی کرد

با یک بررسی از ساختار درونی این روش. با این حال، دومی خواستار آن شد که

یک بررسی مقایسه‌ای بین روش‌های مختلف

 

معلم خصوصی زبان در تجریش

مهم نیست کدام نوع روش

اثربخشی در تمرکز است، که تعدادی از مسائل باید در هر ارزیابی مورد بررسی قرار گیرد.

۱. اهداف و اهداف برنامه باید شرح داده شوند، و

معیارهای معیار مشخص‌شده؛

۲)زمانی که یک نظریه آموزشی شکل یک روش را می‌گیرد،

مبانی نظری زبان و نظریه یادگیری و

اعمال در برنامه‌درسی و روش‌های تدریس، ادعاها

هر سطح از یک سازمان باید به عنوان فرضیه در نظر گرفته شود.

منتظر تایید یا جعل سازی هستند

۳)اعتبار آیتم‌های موجود در برنامه‌درسی باید تضمین شود

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *